Bitrix24 ni kompleks joriy qilish
Biz sizning kompaniyangiz jarayonlarini o'rganamiz, Bitrix24 ni joriy qilamiz va sozlaymiz, integratsiyalarni ulaymiz va xodimlarni ishlashga o'rgatamiz.
Sizda turli reklama kanallaridan kelgan so'rovlarning katta oqimi bor
Mijozlar vaqti-vaqti bilan yo'qoladi yoki mijoz bilan o'zaro kelishuvlarni tarixini kuzatish deyarli imkonsin
Sizda ko'plab menejerlardan iborat sotuv bo'limi mavjud
Siz yangi mijozlarni asosan sovuq qo'ng'iroqlar va turli tadbirlar orqali jalb qilasiz va ma'lumotlarni yagona tizimda saqlash siz uchun muhim
Kompaniyaning barcha bo'limlarini bir tizimga ulamoqchisiz
Siz biznesingizdagi barcha jarayonlarni bitta tizim ostida birlashtirib, bo'limlar o'rtasida ma'lumot almashuvini yaxshilamoqchisiz
Kimlarga mos keladi?
CRM tizimi nima?
CRM tizimi - bu mijozlar haqidagi ma'lumotlarni va ular bilan munosabatlar tarixini saqlash orqali sotuvni oshirish, marketingni optimallashtirish va mijozlarga xizmat ko'rsatishni yaxshilash uchun mo'ljallangan axborot tizimi. Zamonaviy CRM tizimlari boshqa tizimlar (telefoniya, pochta, ijtimoiy tarmoqlar, messenjerlar va boshqalar) bilan integratsiyalashuv orqali ko'plab biznes jarayonlarini avtomatlashtirishga imkon beradi.
Biz qaysi CRM tizimini joriy qilamiz va nima uchun?
Biz barcha ishlarni Bitrix24 asosida amalga oshiramiz. Bu rus dasturiy ta'minoti reestriga kiritilgan mahalliy tizim. Ushbu tizim quyidagi xususiyatlarga ega:
Xavfsizlik
  • Bitrix24 mijoz ma'lumotlari Rossiyaning TIER III darajasidagi eng yirik Selectel ma'lumotlar markazlarida joylashgan
  • Ma'lumotlarning to'liq zaxira nusxasi
  • Ma'lumot uzatish kanalini shifrlash
  • Avtorizatsiya himoyasi
Yuqori moslashuvchanlik qobiliyati
Tizim mijozlarimizning har qanday jarayonlari va istaklariga moslashadi.
  • API va WebHooks platformani uchinchi tomon ilovalari bilan chuqur integratsiya qilish imkonini beradi
  • WEB SDK sizga maxsus skriptlar va stillarni kiritish orqali Bitrix24-ni sozlash imkonini beradi
  • No-code va Low-code yondashuv dasturchilarni jalb qilmasdan murakkab jarayonlarni o'rnatishga imkon beradi
  • Tayyor yechimlarning keng tanlovi sizga vidjetlarni (hujjatlar oqimi, sanoat yechimlari) va boshqa tizimlar (telefoniya, veb-saytlar, messenjerlar va boshqalar) bilan integratsiyani tezda ulash imkonini beradi.
Qulay, intuitiv interfeys va mobil ilova
  • Zamonaviy messenjerlar va ijtimoiy tarmoqlarga o'xshab ketadigan tizim interfeysi ishlash jarayonini sezilarli darajada osonlashtiradi.

  • Funktsional mobil ilovalar jarayonning ko'plab sohalarida shaxsiy kompyuterlarsiz ishlash imkonini beradi
Muammoni tezda hal qilgani uchun Jarvis jamoasiga rahmat. Mijozlar oqimining oshishi bilan savdo bo'limi juda ko'p kanallardan kelayotgan lidlar bilan ishlashda qiynalish, bu esa mijozlarni yo'qotishga olib keldi. Menejerlar kiruvchi xabarlarni nazorat qilishga, murojaatlarga o‘z vaqtida javob berishga va ko‘proq vaqtni behuda sarflashga vaqtlari yo‘q edi.

Shu bilan birga, mijozlar bilan aloqa sifatini kuzatish juda ko'p mehnat talab qilardi, ijtimoiy tarmoqlar va boshqa kanallardagi xabarlarni qo'lda ko'rib chiqishimiz kerak edi; Shu sababli, ko'plab muhim ma'lumotlar yo'qolgan yoki mijozning qiziqishi allaqachon yo'qolgan edi.

Jarvis kompaniyasi Bitrix24 ni joriy qilib bergandan keyin bu ancha osonroq bo'ldi, ammo bir necha oylik ishdan keyin yanada to'liq va ob'ektiv rasm ko'rinadi. CRM dan to'g'ri foydalanish va natijasini ko'rish uchun savdo bo'limida to'g'ri ish jarayonini amalga oshirish ham muhimdir.
Biz Bitrix24 integratoriga qo'ygan vazifamizdan (Bitrix24ni o'rnatish) tashqari, Jarvis mutaxassislari jarayonlarimizni yana qanday yaxshilashimiz mumkinligi bo'yicha takliflar berishdi. Biz CRM tizimida ishlash tamoyillarini to'liq tushundik, biz bu mijozlar bilan muloqotlarni saqlash va ma'lumotlar bazasini yig'ish uchun yaxshi vosita ekanligini tushundik. Bizga CRM kontseptsiyasi bo'yicha yaxshi tushuntirishlar berildi. Joriy qilish jarayoni juda oson o'tdi: barcha oldimizga qo'ygan maqsadlarga erishdik. Hozirda biz Jarvis bilan hamkorlikni davom ettirmoqdamiz va muammo chiqqanda tezda texnik yordam bilan bog'lana olamiz
Xizmat haqida sharhlar
Дарья Тришина, руководитель школы
программирования для детей
«Алгоритмика»
10.06.2022
Бурцев Андрей, соучредитель компании
"Лазебра"
18.07.2021
Tez-tez beriladigan savollarga javoblar
Savollaringiz bormi?
Arizani to'ldiring yoki bepul maslahat olish uchun bizga qo'ng'iroq qiling: biz sizning biznes jarayonlaringizni muhokama qilamiz va kompaniyangiz uchun eng yaxshi yechimlarni taklif qilamiz.
“Yuborish” tugmasini bosish orqali men shaxsiy ma’lumotlarni qayta ishlashga rozilik bildiraman
Kontakt ma'lumotlaringizni qoldiring va 1000 dollarga konsultatiyani BEPUL ga oling
Made on
Tilda