AmoCRM

AmoCRM ni kompleks joriy qilish

Biz sizning kompaniyangiz jarayonlarini o'rganamiz, amoCRMni sozlaymiz va xodimlaringizni o'qitamiz
Bepul konsultatsiyaga yozilish
Sotuvingizni amoCRM orqali qanday oshirish mumkinligi haqida gaplashamiz
amoCRM nima?
amoCRM - bu sotuvlarni avtomatlashtirish va marketing bo'limi bilan sinxron ishlash imkonini beruvchi, mijozlar bilan munosabatlarni boshqarishning maxsus tizimi.
amoCRM tizimi foydani 40-50% ga oshirish, xarajatlarni 2 barobar kamaytirish, shuningdek, arizalarni qayta ishlashni tezlashtirishga yordam beradi.
Agar siz o'z biznesingizni rivojlantirmoqchi bo'lsangiz, reklamaga sarmoya kiritsangiz va mijozlarni jalb qilish va saqlab qolish uchun boshqa harakatlarni amalga oshirayotgan bo'lsangiz, CRM tizimi ishingizda ajoyib yordamchi bo'ladi.

amoCRM tizimining imkoniyatlari

amoCRM sotuv bo'limlari uchun yetakchi CRMlardan biri hisoblanadi
  • Yagona baza

    Ijtimoiy tarmoqlardagi yozishmalar, saytingizdagi so'rovlar barcha-barchasi bir joyda to'planadi
    Bu esa hech qaysi mijoz qolib ketmasligini ta'minlaydi
  • Topshiriqlar

    Mijoz bilan qachon va qay tartibda bog'lanishingiz va kundalik qiladigan ishlaringizni esingizdan chiqarib qo'ymaysiz. amoCRM tizimi sizning qiladigan ishlaringizni tartibga solib rejalashtirib beradi
  • Tahlillar va hisobotlar

    Tizim sizga sotuv jarayoningiz qanday ketayotganligi haqidagi barcha hisobotlarni taqdim etadi. Misol uchun: Sotuv konversiyasi, Rad etish sabablari, Har bir xodimning sotuv ko'rsatkichi, Savdo planini bajarilishi va hokazo
  • Individual yondashuv

    Mijozingiz bilan bo'lgan barcha yozishmalar va qo'ng'iroqlar saqlanib boradi. Bu esa har bir mijozingiz haqida to'liq ma'lumotga ega bo'lishingiz hamda unga mos keluvchi taklif berishingiz uchun ayni muddao
  • Telefoniya

    Tizim Sipuni, OnlinePBX kabi telefoniya xizmatlariga osongina integratsiya qilinadi hamda atiga 1 dona klik orqali mijoz bilan suhbatni boshlashingiz mumkin
  • Qulaylik va moslashuvchan

    amoCRM boshqa CRM sistemalarga nisbatan anchagina qulay hisoblanadi. Android hamda iOS tizimlarida ham mobil ilovasi mavjud bo'lib, ishlatish juda ham oson
Kimlarga mos keladi?
Tizimlashgan savdo jarayoni yo'qligi
Siz mijozlar bilan ishlashning qat'iy jarayonlarini va menejerlarga qachon va kim bilan bog'lanishni va nimani taklif qilishni eslatib turadigan tizimni yaratish zarurligini his qilasiz.
100 tagacha menejerdan iborat savdo bo'limi mavjud
Siz yangi mijozlarni asosan sovuq qo'ng'iroqlar va turli tadbirlar orqali jalb qilasiz va ma'lumotlarni yagona tizimda saqlash siz uchun muhim
Sizda turli reklama kanallaridan kelgan so'rovlarning katta oqimi bor
Mijozlar vaqti-vaqti bilan yo'qoladi yoki mijoz bilan o'zaro kelishuvlarni tarixini kuzatish deyarli imkonsin
1
2
3
4

Birinchi bosqich - Loyihash va texnik topshiriq ishlab chiqish

Birinchi bosqichda loyiha texnik topshirig'i tuziladi va tasdiqlanadi, tizimlar va integratsiyalarning funksionalligi kelishiladi, IT xizmatlari tanlanadi. Bosqich oxirida tizimning taqdimoti orqali ishlar ketma-ketligi tushuntiriladi. Ushbu bosqich eng muhim hisoblanadi va loyihaning murakkabligiga qarab 1 haftadan 1 oygacha davom etishi mumkin. Ushbu bosqichda biz:
  • Biz kelajakdagi tizim uchun talablarni to'playmiz (biz tijorat direktori, savdo va marketing bo'limlari boshlig'i, savdo menejerlari bilan suhbatlar o'tkazamiz) - Jarvis tomonidan beriladigan savollar (brief) to'ldiriladi
  • Mavjud hisobotlar va yangi tizim imkoniyatlariga asoslanib, biz amoCRM-da bo'ladigan analitik ko'rsatkichlarni aniqlaymiz (konversiya, tranzaktsiyalar davri, savdo rejasi/haqiqiy, savdo kutilmalari/prognozi, savdo menejerlarining faoliyati)
  • Biz mijozlar bilan ishlash jarayonlarini (yangi kiruvchi so'rovlar bilan ishlash, jalb qilish jarayoni, mijozlarni kvalifikatsiyadan o'tkazish, e'tirozlar bilan ishlash, doimiy mijozlar bilan ishlash va boshqalar) batafsil o'rganamiz
  • Biz mijozlar bazasini segmentlarga ajratamiz (biz marketing kanallarini o'rganamiz, mijozlar bazasini segmentlarga ajratamiz, har bir segment bilan o'zaro aloqa kanallarini aniqlaymiz)
  • Biz tashkilotning mavjud IT infratuzilmasini (telefoniya, buxgalteriya tizimi, veb-saytlar va boshqalar) o'rganamiz
  • Biz loyihaning iqtisodiy samaradorligini hisoblaymiz (biz joriy va kelajakdagi ko'rsatkichlarni loyiha natijalariga, sotuvning avvalgi davri va hozirgi holatiga asoslanib aniqlaymiz, CRM savdo bo'limiga qanchalik samara berishini o'lchaymiz)

Birinchi bosqich natijasi: Birinchi bosqichda loyiha jadvali tuziladi va tasdiqlanadi, tizimlar va integratsiyalarning funksionalligi kelishiladi, IT xizmatlari tanlanadi. Siz loyihadan oldingi so'rov natijalariga ko'ra hisobot olasiz.

Ikkinchi bosqich - tizimning demo versiyasini loyihalash va sozlash

Bosqich quyidagilarni o'z ichiga oladi: mijozning kompaniya bilan birinchi aloqasidan sotishgacha bo'lgan jarayonlarning tavsifi
  • kompaniyangizning IT infratuzilmasini tahlil qilish (buxgalteriya tizimlari, telefoniya, veb-saytlar va boshqalar);
  • konfiguratsiya va integratsiya uchun texnik shartlarni yozish;
  • konfiguratsiyadan so'ng foydalanuvchilar uchun kerak bo'lgan tahliliy ko'rsatkichlar va hisobotlarning tavsifi
  • Tizim integratsiyasi va konfiguratsiyasi uchun maxsus texnik xususiyatlarni ishlab chiqamiz
  • Menejerlaringiz tomonidan mijozlarga yuboriladigan xabarlar uchun shablonlarni yaratamiz
  • Standartlar va qo'shimcha modullar yordamida amoCRM demo versiyasini sozlaymiz (jarayonlar, hisobot paneli, segmentlar, mijoz kartalari)
  • Turli xil yechimlardan biznesingiz uchun eng yaxshilarini tanlaymiz (telefoniya, vidjetlar, modullar, integratsiyalarni tanlash)

Natija: Ikkinchi bosqich natijalariga ko‘ra amalga oshirish loyihasini yakuniy ishga tushirish sanasi kelishib olinadi. Va siz barcha jarayonlar bilan to'liq moslashtirilgan amoCRM demo versiyasini olasiz.

Uchinchi bosqich - integratsiyalarni ulash va sinovdan o'tkazish

Ushbu bosqichda biz quyidagilarni bajaramiz:
  • AmoCRMni to'liq sozlash va integratsiyalarni ishga tushirish;
  • amoCRM ning veb-sayt bilan integratsiyasi (biz barcha saytlardagi formalarni ulaymiz, dublikatlarni tekshirishni va so'rovlarni savdo menejerlari o'rtasida taqsimlashni sozlaymiz);
  • telefoniyani ulash (qo'ng'iroqlarni boshqarishni sozlaymiz, integratsiyani ulaymiz);
  • kiruvchi so'rovlarning barcha mavjud manbalarini (onlayn chatlar, messenjerlar, ijtimoiy tarmoqlar (Facebook, Instagram, Telegram va hokazo), pochta va boshqalar) ulaymiz;
  • mijoz ma'lumotlar bazasini tayyorlaymiz va uni amoCRM-ga yuklaymiz;
  • mijozlarga yuboriladigan xabarlarni standart shablonlarini yaratamiz;
  • oldingi bosqichda kelishilgan jarayonlarni yakunlaymiz.

Natija: Uchinchi bosqich natijalari bo'yicha loyiha hujjatlariga yakuniy o'zgartirishlar kiritiladi, shundan so'ng u buyurtmachiga topshiriladi.

Siz foydalanishga to'liq tayyor amoCRM olasiz.

To'rinchi bosqich - to'liq ishga tushirish va texnik yordam

amoCRM-ni texnik sozlashdan so'ng, ish tugamaydi. amoCRM-ni o'rnatgandan so'ng texnik xizmat ko'rsatish bosqichiga o'tamiz, uning davomida biz:
  • turli foydalanuvchilar va xodimlar uchun o'quv materiallarini tayyorlaymiz (matn, video);
  • foydalanuvchilarni o'qitamiz;
  • amoCRMda ishning to'g'riligini (kartalarni to'ldirish, qoidalarga rioya qilish va h.k.) nazorat qilamiz va fikr-mulohazalarni bildiramiz;
  • tizimni foydalanuvchilar xoxishiga ko'ra moslashtiramiz (bizga ilgari aniq bo'lmagan kichik o'zgarishlar qilamiz);
  • biz menejerlarni hisobotlar bilan ishlashga o'rgatamiz;
  • biz tizim adminlarini o'qitamiz (biz sizga amoCRM-ga foydalanuvchilarni qanday o'chirish/qo'shish, umumiy muammolarni hal qilishni o'rgatamiz);
  • Biz loyiha uchun barcha texnik hujjatlarni taqdim etamiz.

Natija: mijozning muayyan jarayonlari uchun moslashtirilgan tizim.

Vazifani bajarish muddati: 1 haftadan 1 oygacha

Loyihani ishga tushirgandan so'ng, biz tizimni texnik qo'llab-quvvatlashni ta'minlaymiz

Biz qanday ishlaymiz?

Biz kompaniyangiz jarayonlarini tahlil qilamiz, amoCRMni joriy qilamiz va xodimlaringizni o'qitamiz. Bizning maqsadimiz - samarali ishlaydigan avtomatlashtirilgan amoCRM orqali ishlaydigan sotuv bo'limi

CRM tizimi nima?
CRM tizimi - bu mijozlar haqidagi ma'lumotlarni va ular bilan munosabatlar tarixini saqlash orqali sotuvni oshirish, marketingni optimallashtirish va mijozlarga xizmat ko'rsatishni yaxshilash uchun mo'ljallangan axborot tizimi. Zamonaviy CRM tizimlari boshqa tizimlar (telefoniya, pochta, ijtimoiy tarmoqlar, messenjerlar va boshqalar) bilan integratsiyalashuv orqali ko'plab biznes jarayonlarini avtomatlashtirishga imkon beradi.
Nima uchun amoCRM?
1. Mijozlar bilan samarali muloqot
  • Multikanalli platforma: AmoCRM mijozlar bilan barcha muloqotlarni bir joyga jamlaydi (qo‘ng‘iroqlar, email, Telegram, Instagram, Facebook va boshqa messenjerlar).
  • Avtomatlashtirish: Chatbotlar va avtomatik javob berish tizimlari yordamida mijozlarga tezkor va uzluksiz xizmat ko‘rsatish imkonini beradi.
2. Sotuv jarayonlarini avtomatlashtirish
  • Pipeline boshqaruvi: Har bir mijozning sotuv jarayonida qaysi bosqichda ekanligini kuzatib borish imkonini beradi.
  • Trigger tizimi: Mijozning harakatlariga asoslangan holda avtomatik vazifalarni bajarib beradi, masalan, sms yuborish yoki qo‘ng‘iroq qilish.
3. Tahlil va hisobotlar
  • Savdo statistikasi: Xodimlar faoliyatini, mijozlarning bazasi va sotuv voronkasini real vaqtda kuzatish imkonini beradi.
  • Aniq maʼlumot asosida qaror qabul qilish: Raqamli hisobotlar orqali savdo strategiyasini rejalashtirish va samaradorlikni oshirish mumkin.
AmoCRM oddiy va samarali sotuv tizimi yaratuvchi vosita bo‘lib, biznesni avtomatlashtirish va mijozlar bilan munosabatlarni mustahkamlashda yordam beradi.
Xavfsizlik
  • amoCRM mijoz ma'lumotlari Rossiyaning TIER III darajasidagi eng yirik Selectel ma'lumotlar markazlarida joylashgan
  • Ma'lumotlarning to'liq zaxira nusxasi
  • Ma'lumot uzatish kanalini shifrlash
  • Avtorizatsiya himoyasi
Yuqori moslashuvchanlik qobiliyati
Tizim mijozlarimizning har qanday jarayonlari va istaklariga moslashadi.
  • API va WebHooks platformani uchinchi tomon ilovalari bilan chuqur integratsiya qilish imkonini beradi
  • WEB SDK sizga maxsus skriptlar va stillarni kiritish orqali amoCRM-ni sozlash imkonini beradi
  • No-code va Low-code yondashuv dasturchilarni jalb qilmasdan murakkab jarayonlarni o'rnatishga imkon beradi
  • Tayyor yechimlarning keng tanlovi sizga vidjetlarni (hujjatlar oqimi, sanoat yechimlari) va boshqa tizimlar (telefoniya, veb-saytlar, messenjerlar va boshqalar) bilan integratsiyani tezda ulash imkonini beradi.
Qulay, intuitiv interfeys va mobil ilova
  • Zamonaviy messenjerlar va ijtimoiy tarmoqlarga o'xshab ketadigan tizim interfeysi ishlash jarayonini sezilarli darajada osonlashtiradi.

  • Funktsional mobil ilovalar jarayonning ko'plab sohalarida shaxsiy kompyuterlarsiz ishlash imkonini beradi
Tez-tez beriladigan savollarga javoblar
Bepul konsultatsiya
Arizani to'ldiring yoki bepul maslahat olish uchun bizga qo'ng'iroq qiling: biz sizning biznes jarayonlaringizni muhokama qilamiz va kompaniyangiz uchun eng yaxshi yechimlarni taklif qilamiz.
Made on
Tilda