Bitriks24

Bitriks24 ni kompleks joriy qilish

Biz sizning kompaniyangiz jarayonlarini o'rganamiz, Bitriks24ni sozlaymiz va xodimlaringizni o'qitamiz
Bepul konsultatsiyaga yozilish
Biznesingizni Bitriks24 orqali qanday tizimlashtirish mumkinligi haqida gaplashamiz
Bitriks24 qanday platforma?
Bitrix24 – bu biznesni boshqarish va samaradorlikni oshirish uchun moʻljallangan kompleks platforma. U mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish (CRM), jamoaviy muloqot, vazifalar va loyihalar boshqaruvi, hujjatlar bilan ishlash, xodimlar ro‘yxati va ish jarayonlarini avtomatlashtirish kabi bir nechta muhim funksiyalarni o‘zida birlashtiradi.
Bitriks24 tizimining imkoniyatlari
Bitrix24 platformasi biznesni avtomatlashtirishdagi yetakchi platformalardan biri hisoblanadi
  • High quality
    We are the leading firm by delivering quality and value to our clients.
  • Support
    Our managers are always ready to answer your questions. You can call us at the weekends and at night.
  • Experience
    Each member of our team has at least 5 years of legal experience. They use their knowledge to make our clients’ life better.
  • Individual Approach
    Our company works according to the principle of individual approach to every client. This method allows us to achieve success at all levels.
Kimga mos keladi?
Sizda ko'plab menejerlardan iborat sotuv bo'limi mavjud
Siz yangi mijozlarni asosan sovuq qo'ng'iroqlar va turli tadbirlar orqali jalb qilasiz va ma'lumotlarni yagona tizimda saqlash siz uchun muhim
Sizda turli reklama kanallaridan kelgan so'rovlarning katta oqimi bor
Mijozlar vaqti-vaqti bilan yo'qoladi yoki mijoz bilan o'zaro kelishuvlarni tarixini kuzatish deyarli imkonsin
Kompaniyaning barcha bo'limlarini bir tizimga ulamoqchisiz
Siz biznesingizdagi barcha jarayonlarni bitta tizim ostida birlashtirib, bo'limlar o'rtasida ma'lumot almashuvini yaxshilamoqchisiz
1
2
3
4
Ikkinchi bosqich - tizimning demo versiyasini loyihalash va sozlash
Bosqich quyidagilarni o'z ichiga oladi: mijozning kompaniya bilan birinchi aloqasidan sotishgacha bo'lgan jarayonlarning tavsifi
  • kompaniyangizning IT infratuzilmasini tahlil qilish (buxgalteriya tizimlari, telefoniya, veb-saytlar va boshqalar);
  • konfiguratsiya va integratsiya uchun texnik shartlarni yozish;
  • konfiguratsiyadan so'ng foydalanuvchilar uchun kerak bo'lgan tahliliy ko'rsatkichlar va hisobotlarning tavsifi
  • Tizim integratsiyasi va konfiguratsiyasi uchun maxsus texnik xususiyatlarni ishlab chiqamiz
  • Menejerlaringiz tomonidan mijozlarga yuboriladigan xabarlar uchun shablonlarni yaratamiz
  • Standartlar va qo'shimcha modullar yordamida Bitriks24 demo versiyasini sozlaymiz (jarayonlar, hisobot paneli, segmentlar, mijoz kartalari)
  • Turli xil yechimlardan biznesingiz uchun eng yaxshilarini tanlaymiz (telefoniya, vidjetlar, modullar, integratsiyalarni tanlash)

Natija: Ikkinchi bosqich natijalariga ko‘ra amalga oshirish loyihasini yakuniy ishga tushirish sanasi kelishib olinadi. Va siz barcha jarayonlar bilan to'liq moslashtirilgan Bitriks24 demo versiyasini olasiz.
Uchinchi bosqich - integratsiyalarni ulash va sinovdan o'tkazish
Ushbu bosqichda biz quyidagilarni bajaramiz:
  • Bitriks24ni to'liq sozlash va integratsiyalarni ishga tushirish;
  • Bitriks24 ning veb-sayt bilan integratsiyasi (biz barcha saytlardagi formalarni ulaymiz, dublikatlarni tekshirishni va so'rovlarni savdo menejerlari o'rtasida taqsimlashni sozlaymiz);
  • telefoniyani ulash (qo'ng'iroqlarni boshqarishni sozlaymiz, integratsiyani ulaymiz);
  • kiruvchi so'rovlarning barcha mavjud manbalarini (onlayn chatlar, messenjerlar, ijtimoiy tarmoqlar (Facebook, Instagram, Telegram va hokazo), pochta va boshqalar) ulaymiz;
  • mijoz ma'lumotlar bazasini tayyorlaymiz va uni Bitriks24-ga yuklaymiz;
  • mijozlarga yuboriladigan xabarlarni standart shablonlarini yaratamiz;
  • oldingi bosqichda kelishilgan jarayonlarni yakunlaymiz.

Natija: Uchinchi bosqich natijalari bo'yicha loyiha hujjatlariga yakuniy o'zgartirishlar kiritiladi, shundan so'ng u buyurtmachiga topshiriladi.

Siz foydalanishga to'liq tayyor Bitriks24 olasiz.
To'rinchi bosqich - to'liq ishga tushirish va texnik yordam
Bitriks24-ni texnik sozlashdan so'ng, ish tugamaydi. Bitriks24-ni o'rnatgandan so'ng texnik xizmat ko'rsatish bosqichiga o'tamiz, uning davomida biz:
  • turli foydalanuvchilar va xodimlar uchun o'quv materiallarini tayyorlaymiz (matn, video);
  • foydalanuvchilarni o'qitamiz;
  • Bitriks24da ishning to'g'riligini (kartalarni to'ldirish, qoidalarga rioya qilish va h.k.) nazorat qilamiz va fikr-mulohazalarni bildiramiz;
  • tizimni foydalanuvchilar xoxishiga ko'ra moslashtiramiz (bizga ilgari aniq bo'lmagan kichik o'zgarishlar qilamiz);
  • biz menejerlarni hisobotlar bilan ishlashga o'rgatamiz;
  • biz tizim adminlarini o'qitamiz (biz sizga Bitriks24-ga foydalanuvchilarni qanday o'chirish/qo'shish, umumiy muammolarni hal qilishni o'rgatamiz);
  • Biz loyiha uchun barcha texnik hujjatlarni taqdim etamiz.

Natija: mijozning muayyan jarayonlari uchun moslashtirilgan tizim.

Vazifani bajarish muddati: 1 haftadan 1 oygacha

Loyihani ishga tushirgandan so'ng, biz tizimni texnik qo'llab-quvvatlashni ta'minlaymiz
Birinchi bosqichda loyiha texnik topshirig'i tuziladi va tasdiqlanadi, tizimlar va integratsiyalarning funksionalligi kelishiladi, IT xizmatlari tanlanadi. Bosqich oxirida tizimning taqdimoti orqali ishlar ketma-ketligi tushuntiriladi. Ushbu bosqich eng muhim hisoblanadi va loyihaning murakkabligiga qarab 1 haftadan 1 oygacha davom etishi mumkin. Ushbu bosqichda biz:
  • Biz kelajakdagi tizim uchun talablarni to'playmiz (biz tijorat direktori, savdo va marketing bo'limlari boshlig'i, savdo menejerlari bilan suhbatlar o'tkazamiz) - Jarvis tomonidan beriladigan savollar (brief) to'ldiriladi
  • Mavjud hisobotlar va yangi tizim imkoniyatlariga asoslanib, biz Bitriks24-da bo'ladigan analitik ko'rsatkichlarni aniqlaymiz (konversiya, tranzaktsiyalar davri, savdo rejasi/haqiqiy, savdo kutilmalari/prognozi, savdo menejerlarining faoliyati)
  • Biz mijozlar bilan ishlash jarayonlarini (yangi kiruvchi so'rovlar bilan ishlash, jalb qilish jarayoni, mijozlarni kvalifikatsiyadan o'tkazish, e'tirozlar bilan ishlash, doimiy mijozlar bilan ishlash va boshqalar) batafsil o'rganamiz
  • Biz mijozlar bazasini segmentlarga ajratamiz (biz marketing kanallarini o'rganamiz, mijozlar bazasini segmentlarga ajratamiz, har bir segment bilan o'zaro aloqa kanallarini aniqlaymiz)
  • Biz tashkilotning mavjud IT infratuzilmasini (telefoniya, buxgalteriya tizimi, veb-saytlar va boshqalar) o'rganamiz
  • Biz loyihaning iqtisodiy samaradorligini hisoblaymiz (biz joriy va kelajakdagi ko'rsatkichlarni loyiha natijalariga, sotuvning avvalgi davri va hozirgi holatiga asoslanib aniqlaymiz, CRM savdo bo'limiga qanchalik samara berishini o'lchaymiz)

Birinchi bosqich natijasi: Birinchi bosqichda loyiha jadvali tuziladi va tasdiqlanadi, tizimlar va integratsiyalarning funksionalligi kelishiladi, IT xizmatlari tanlanadi. Siz loyihadan oldingi so'rov natijalariga ko'ra hisobot olasiz.
Birinchi bosqich - Loyihash va texnik topshiriq ishlab chiqish
Biz qanday ishlaymiz?
Biz kompaniyangiz jarayonlarini tahlil qilamiz, Bitriks24 ni joriy qilamiz va xodimlaringizni o'qitamiz. Bizning maqsadimiz - samarali ishlaydigan avtomatlashtirilgan Bitriks24 orqali ishlaydigan sotuv bo'limi
CRM tizimi nima?
CRM tizimi - bu mijozlar haqidagi ma'lumotlarni va ular bilan munosabatlar tarixini saqlash orqali sotuvni oshirish, marketingni optimallashtirish va mijozlarga xizmat ko'rsatishni yaxshilash uchun mo'ljallangan axborot tizimi. Zamonaviy CRM tizimlari boshqa tizimlar (telefoniya, pochta, ijtimoiy tarmoqlar, messenjerlar va boshqalar) bilan integratsiyalashuv orqali ko'plab biznes jarayonlarini avtomatlashtirishga imkon beradi.
Nima uchun Bitriks24?
1. To‘liq biznes boshqaruvi
  • CRM tizimi: Mijozlar bilan aloqalarni boshqarish, savdo jarayonlarini avtomatlashtirish, va mijoz ma'lumotlarini saqlash imkoniyatini beradi.
  • Proyekt va vazifa boshqaruvi: Bitrix24 yordamida jamoalarning ish faoliyatini kuzatib borish, vazifalarni tayinlash va ularni vaqtida bajarilishini nazorat qilish mumkin.
2. Ichki va tashqi muloqot vositalari
  • Yig‘ilishlar va video konferensiyalar: Bitrix24 o‘z ichiga video qo‘ng‘iroqlar, chatlar, va forumlar kabi muloqot vositalarini oladi.
  • Intranet: Jamoa a'zolari o‘rtasida ma'lumotlarni tez va samarali almashish imkoniyatini beradi.
3. Integratsiya va moslashuvchanlik
  • Ko‘p integratsiya imkoniyatlari: Bitrix24 bir qancha mashhur platformalar (Google Workspace, Microsoft Office 365, Telegram va boshqa ko‘plab tizimlar) bilan integratsiya qilinadi.
  • Moslashuvchan narx siyosati: Turli biznes ehtiyojlariga mos keladigan paketlar va variantlar mavjud.
4. Bulutli va on-premise variantlari
  • Bulutli yechim: Bitrix24-ni Internet orqali, istalgan joydan va har qanday qurilmadan ishlatish mumkin.
  • On-premise (lokal) versiya: Katta kompaniyalar yoki maxfiylikni ta'minlash zarur bo‘lgan bizneslar uchun mijoz serveriga o‘rnatilgan versiyasini tanlash imkoniyati mavjud.
Bitrix24 keng qamrovli biznes boshqaruvi tizimi bo‘lib, biznesni boshqarish, jamoa ishlarini tashkil qilish, va mijozlar bilan aloqalarni optimallashtirish uchun kuchli vositalar taqdim etadi.
Tez-tez beriladigan savollarga javoblar
Bepul konsultatsiya
Arizani to'ldiring yoki bepul maslahat olish uchun bizga qo'ng'iroq qiling: biz sizning biznes jarayonlaringizni muhokama qilamiz va kompaniyangiz uchun eng yaxshi yechimlarni taklif qilamiz.
Made on
Tilda